Przejdź do treści

Realizacja koncepcji graficznej murala jako promocja uczelni

Przygotowanie koncepcji graficznych murala symbolizującego międzynarodowość uczelni Collegium Civitas

Czytaj więcej

Jaki cel został osiągnięty?

Realizacja muralu w centrum Warszawy mocno zwróciła uwagę młodych ludzi, którzy fotografowali się na tle kolorowych grafik i udostępniali w social mediach z określonymi hasłami. Koncepcja graficzna Marty Dziubeckiej (Lewandowskiej) nawiązała do międzynarodowego charakteru uczelni i kierunków studiów, na które były otwarte nabory. Tak śmiała inicjatywa przełożyła się na rozwój całej identyfikacji uczelni i utrwaliła się w świadomości odbiorców.

“Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua Lorem ipsum dolor sit amet, ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. “

Opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej

Na podstawie briefu zostały opracowane różne szkice i wizualizacje muralu. Zapytano też określoną grupę studentów jaki przekaz zachęciłby ich do wybrania akurat tej konkretnej uczelni. Dzięki temu została opracowana najlepsza wersja muralu.

Proces tworzenia i inspiracji

Fragmenty grafik były malowane i szkicowane jako prototypy na kartkach, następnie wizualizowane w formie graficznej w wersji cyfrowej. Na końcowym etapie wszystkie połączone grafiki utworzyły jedną całość i zaprezentowane zostały jako wizualizacja ściany, na której docelowo został namalowany mural. Głównym celem strategii tego projektu było połączenie grafiki sprzedażowej ze sztuką. Nietrywialne zadanie ale to lubimy najbardziej!

Materiały promocyjne z tym samym motywem

Wszystkie materiały promocyjne uczelni zostały zaprojektowane z tym samym motywem graficznym i nawiązywały do murala. Zarówno foldery jak i ulotki, ale też cała kampania outdoorowa: duże billboardy w metrze i na ulicy Warszawy. Cały ten proces wpłynął na udaną realizację budowania świadomości marki.

Stoisko na targach

Konsekwencja, spójność, estetyka i dobry design to jest podstawa sukcesu. Targi uczelni wyższych to konkurencja wszystkich uczelni Polski, które biją się o nowych studentów. A z dobrym pomysłem na stoisko można najlepiej się wyróżnić i wygrać uwagę swoich klientów!

Copy right Grow app sp. z o.o.