Realizacja koncepcji graficznej murala jako promocja uczelni
Przygotowanie koncepcji graficznych murala symbolizującego międzynarodowość uczelni Collegium Civitas
Czytaj więcej
Jaki cel został osiągnięty?
Opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej
Na podstawie briefu zostały opracowane różne szkice i wizualizacje muralu. Zapytano też określoną grupę studentów jaki przekaz zachęciłby ich do wybrania akurat tej konkretnej uczelni. Dzięki temu została opracowana najlepsza wersja muralu.
Proces tworzenia i inspiracji
Fragmenty grafik były malowane i szkicowane jako prototypy na kartkach, następnie wizualizowane w formie graficznej w wersji cyfrowej. Na końcowym etapie wszystkie połączone grafiki utworzyły jedną całość i zaprezentowane zostały jako wizualizacja ściany, na której docelowo został namalowany mural. Głównym celem strategii tego projektu było połączenie grafiki sprzedażowej ze sztuką. Nietrywialne zadanie ale to lubimy najbardziej!

Materiały promocyjne z tym samym motywem
Wszystkie materiały promocyjne uczelni zostały zaprojektowane z tym samym motywem graficznym i nawiązywały do murala. Zarówno foldery jak i ulotki, ale też cała kampania outdoorowa: duże billboardy w metrze i na ulicy Warszawy. Cały ten proces wpłynął na udaną realizację budowania świadomości marki.

Stoisko na targach
Konsekwencja, spójność, estetyka i dobry design to jest podstawa sukcesu. Targi uczelni wyższych to konkurencja wszystkich uczelni Polski, które biją się o nowych studentów. A z dobrym pomysłem na stoisko można najlepiej się wyróżnić i wygrać uwagę swoich klientów!
